Black Friday 2019: jak przygotować kampanię?

Black Friday 2019: jak przygotować kampanię?

Black Friday 2019 już tuż tuż… Lada moment tysiące klientów ruszą do sklepów w poszukiwaniu najlepszych promocji i wyprzedaży. Każdy sprzedawca będzie chciał przyciągnąć do siebie jak najwięcej tych klientów, dając im solidne zniżki. Co przygotował Izar dla swoich klientów oraz jak przygotować kampanię na Black Friday – podpowiadamy w artykule.

Black Friday 29 listopada

Black Friday to święto wyprzedaży w USA, gdzie jest obchodzony następnego dnia po Święcie Dziękczynienia. Jednak od kilku lat zyskuje popularność również w Polsce. Ten wyjątkowy dzień w roku – Black Friday – stał się nie tylko jednym z symboli wolnego rynku w Stanach Zjednoczonych, a przede wszystkim symbolem amerykańskiego handlu!

W Polsce Black Friday przypada na ostatni piątek miesiąca, czyli w tym roku to 29 listopad. 

Inspirujące kampanie na Black Friday 2019

To jak firmy zakomunikują o swoich zniżkach później przekłada się na większą liczbę odwiedzin e-sklepu i następnie zakup oraz zysk. Zatem nic dziwnego, że sklepy prześcigają się nie tylko na tym, aby dać jak najbardziej okazyjną ofertę dla konsumentów, ale również w tworzeniu przyciągającej komunikacji marketingowej. 

Niektóre firmy w swojej komunikacji wykorzystują czarne tło, a inne kontrastujące kolory, by pokazać klientom swoje okazyjne ceny. W tym przypadku w oczy rzuca się przede wszystkim neonowy napis BLACK FRIDAY 2019. 

Można zastosować także przekaz animowany, który obecnie również cieszy się popularnością.

Jak przygotować kampanię na Black Friday 2019?

Co zrobić, aby w Black Friday 2019 przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów? Jak zachęcić ich do kupna? Przy odrobinie fantazji to nic trudnego.

Obserwuj trendy za pomocą Google Trends, przygotuj super rabat i zacznij już teraz! Ale to nie wszystko!

Najważniejsze to intensywnie promować się już przed Black Friday. Można zaplanować np. cykl jednodniowych akcji promocyjnych dla swoich klientów. Ciekawym zabiegiem w kampanii jest także dodanielicznika czasu trwania akcji.

Zaoferuj swoim klientom super promocję, lepszą niż oferują konkurenci. Do solidnych zniżek dodaj np. darmową dostawę, drugi produkt gratis, rabat na kolejne zakupy lub w zestawie taniej.

Gdzie wdrażać kampanię? Wszędzie gdzie się da np. na Facebooku, na stronie internetowej, Instagramie czy ulotkach. Skutecznym sposobem też jest spersonalizowana kampania mailingowa. Wtedy klient odczuje, że Twoja oferta jest skierowana bezpośrednio do niego. 

Jednak zanim zaczniesz działać warto zastanowić się – po co w ogóle chcesz uczestniczyć w akcji? Co chcesz osiągnąć? Jakie cele sprzedażowe chcesz uzyskać?

Black Friday 2019 z Izar Events

My również przygotowaliśmy się do tego dnia i już od poniedziałku rozpieszczamy swoich klientów. 

W poniedziałek w naszym Bistro by Izar Catering częstowaliśmy pyszną kawą za 1 zł.

We wtorek można było zarezerwować fotobudkę z 30% zniżką.

W środę oferujemy 10 % na upominki świąteczne dla pracowników.

W czwartek mamy szał, bo darujemy 20% zniżki na organizację dowolnego eventu.

W piątek czyli w Black Friday 2019 szalejemy, bo oferujemy nasze Zimowiska 2020 za jedynie 1099zł/os. Czyli warto zapewnić swojemu dziecku ferie 2020 już w ten piątek, bo takiej zniżki na Zimowiska 2020 nigdzie nie znajdziesz! Tylko w piątek i tylko 1099 zł! Tu na stronie Izar Prive będziesz mógł zarezerwować miejsce.

Jak Wam się podobał artykuł?