Organizacja eventu

Organizacja eventu

Przygotowanie eventu to jak szycie ubrania na miarę. Należy zacząć od rozmowy, najlepiej przy filiżance aromatycznej kawy. Zapraszamy do nas na pyszną kolumbijską kawę. Możemy także przyjechać do Was. Podczas spotkania porozmawiamy o celach projektu jakie ma realizować, wartościach firmy jakie ma ten projekt przenosić, grupie docelowej uczestników – pracowników, interesariuszy, czy klientów firmy. Niezwykle ważny krok w przygotowaniu wydarzenia, to szczera i otwarta rozmowa o budżecie projektu. Jasne określenie, już na początku prac w jakim budżecie się poruszamy ułatwia cały proces planowania pracy i pozwala uniknąć przykrych rozczarowań.

Jeśli uda nam się ustalić cele projektu, wartości, grupę docelową oraz budżet możemy przystąpić do części kreatywnej stworzenia Waszego wyjątkowego wydarzenia. To niezwykły etap prac, w którym wykorzystujemy nasze doświadczenie oraz pomysłowość wszystkich członków zespołu.

Po uzyskaniu Waszej akceptacji dla naszej propozycji wydarzenia możemy rozpocząć prace nad szczegółowym harmonogramem projektu, ustalić listę i zasady pracy z podwykonawcami, ustalić plan komunikacji medialnej – jesteśmy dobrzy w digital, oczywiście zgodnie z ustalonym rytmem pracy,  przedkładając Wam informacje o kolejnych działaniach i uzyskując dla nich akceptację.

Niezwykłą wagę przywiązujemy do podsumowania każdego projektu a wszystkie Wasze uwagi i spostrzeżenia są dla nas niezwykle ważne i pomocne w doskonaleniu się i ciągłym podnoszeniu swoich kompetencji. Chcemy także, żebyście wiedzieli jakie działania podjęliśmy i jakie uzyskaliśmy efekty, dlatego szczegółowe podsumowanie każdego projektu to dla nas niezwykle ważny etap projektu.

Zobacz także: Dlaczego warto organizować event?